Indicatoren
In de Jaarstukken 2018 zijn geen geactualiseerde indicatoren opgenomen (met uitzondering van de door het BBV voorgeschreven indicatoren van doel 9.1.4). De getoonde indicatoren zijn de indicatoren uit de Begroting 2019. Als onderdeel van de Begroting 2020 worden de indicatoren waar mogelijk geactualiseerd.
Aantal verordeningen en beleidsregels
Prestatie: onze regels zijn passend en een basis voor maatwerk
Beschikbaarheid cijfers: Jaarlijks
Regeldruk ondernemers
Prestatie: onze regels zijn passend en een basis voor maatwerk
Beschikbaarheid cijfers: Jaarlijks
Klanttevredenheid e-mail
Prestatie: naast het digitale kanaal houden we de traditionele kanalen balie en telefonie in stand en de basis van de dienstverlening blijft op orde (tevredenheid minimaal 7,0)
Beschikbaarheid cijfers: Jaarlijks
Klachten en bezwaren
Prestatie: klachten en bezwaren behandelen we tijdig en zoveel mogelijk informeel
Beschikbaarheid cijfers: Jaarlijks
Klanttevredenheid digitale kanaal
Prestatie: naast het digitale kanaal houden we de traditionele kanalen balie en telefonie in stand en de basis van de dienstverlening blijft op orde (tevredenheid minimaal 7,0)
Beschikbaarheid cijfers: Jaarlijks
Gebruik digitale kanalen
Prestatie: naast het digitale kanaal houden we de traditionele kanalen balie en telefonie in stand en de basis van de dienstverlening blijft op orde (tevredenheid minimaal 7,0)
Beschikbaarheid cijfers: Jaarlijks