Indicatoren
In de Jaarstukken 2018 zijn geen geactualiseerde indicatoren opgenomen (met uitzondering van de door het BBV voorgeschreven indicatoren van doel 9.1.4). De getoonde indicatoren zijn de indicatoren uit de Begroting 2019. Als onderdeel van de Begroting 2020 worden de indicatoren waar mogelijk geactualiseerd.
rapportcijfer gemiddelde oordeel van het totale telefonische contact
Prestatie: naast het digitale kanaal houden we de traditionele kanalen balie en telefonie in stand en de basis van de dienstverlening blijft op orde (tevredenheid minimaal 7,0)
Beschikbaarheid cijfers: Jaarlijks
totaaloordeel klanttevredenheid balie Zwolle
Prestatie: de inwoner waardeert onze dienstverlening met minimaal een 7,0
Beschikbaarheid cijfers: Jaarlijks
% producten voor inwoners dat we digitaal aanbieden
Prestatie: de inwoner kan eind 2018 voor tenminste 5 extra producten digitaal zaken met ons doen
Beschikbaarheid cijfers: Jaarlijks
Percentage correcte persoonslijsten in de BRP
Prestatie: de kwaliteit van de basisregistratie personen en de begraafplaatsenadministratie is en blijft op orde (wettelijke BRP-norm bedraagt 99,7%)
Beschikbaarheid cijfers: Jaarlijks